mandag den 22. august 2016

Spil i dansk

Inspirationen til dette brætspil, som jeg er ved at udarbejde i forbindelse med gennemgang af Bønnelycke: "Hymne til min barndoms gader" og Kirchner: "Potsdamer Platz" kommer egentlig fra en anden blog om undervisning nemlig Frau Czepluch , men hendes blog handler om tysk og oldtidskundskab. 

Mine kort her er ikke færdigudviklede - og det er klokken også for mange til, at de bliver i aften. Selve spilbræt mv. skal også lige udarbejdes, men til inspiration kommer materialet alligevel med her i dag. Man kan eventuelt hente gratis bræt til spil på denne side: Brætspil til download Man kan naturligvis også lade eleverne selv udvikle spillene. 

Her er mine kort placeret som billeder, og de er udarbejdet i pages, så jeg er nødt til at sende det i pages, hvis man er interesseret i at bruge mit template.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar